[Tex-nl] psfrag-achtig alternatief voor pslatex-files?

Hugo Coolens hugocoolens at gmail.com
Wed Dec 15 15:26:10 CET 2010

Ik doe het nu idd zoals jij suggereert dwz buiten LaTeX om maar ik vind het
vreemd dat het niet van binnenin LaTeX zelf kan op een of andere manier,
meestal heeft iemand ooit wel eens een gelijkaardig idee gehad, vandaar mijn
vraag

mvg.
hugo

Op 15 december 2010 01:29 schreef Wilfred van Rooijen <wvanrooijen at yahoo.com