[Tex-nl] psfrag-achtig alternatief voor pslatex-files?

Hugo Coolens hugocoolens at gmail.com
Fri Dec 17 11:55:14 CET 2010

Dank zij de suggestie van Wilfred ben ik tot een oplossing gekomen, het
blijkt namelijk mogelijk om LaTeX-code door te geven als volgt:

 legend,"$\\beta=0.1$", ...

hartelijk bedankt en mvg.
hugo

tussen dollars en met een dubbele backslash dus

Op 13 december 2010 14:14 schreef Hugo Coolens <hugocoolens at gmail.com> het
volgende: