[Tex-nl] alinea en pagina

Hein Zelle hein.zelle at bmtargoss.com
Tue Dec 21 09:00:23 CET 2010

Piet van Oostrum wrote:

> Wat wel garanties biedt is de alinea in een \parbox of een minipage
> omgeving zetten waarvan de breedte gelijk is aan \textwidth. Je
> indentering kan hierdoor wel anders worden. Hoe dan ook, het is een
> omslachtig gebeuren als je teveel alinea's van dit soort hebt.

Geen antwoord op de vraag, maar ik heb me aangewend om aan het einde
van een rapport toch maar 1 keer door het hele document te gaan en her
en der wat strategisch geplaatste \clearpage commandos te zetten.
Meestal ben je met 3 of 4 extra paginas wel klaar.

Groeten,
	Hein

--

Dr. Hein Zelle
Advisor Meteorology & Oceanography

Tel:    +31 (0)527-242299
Fax:    +31 (0)527-242016
Email:  hein.zelle at bmtargoss.com
Web:    www.bmtargoss.com

BMT ARGOSS
P.O. Box 61, 8325 ZH Vollenhove
Voorsterweg 28, 8316 PT Marknesse
The Netherlands

----Confidentiality Notice & Disclaimer----

The contents of this e-mail and any attachments are intended for the
use of the mail addressee(s) shown. If you are not that person, you
are not allowed to read it, to take any action based upon it or to
copy it, forward, distribute or disclose the contents of it and you
should please delete it from your system. BMT ARGOSS does not accept
liability for any errors or omissions in the context of this e-mail or
its attachments which arise as a result of internet transmission, nor
accept liability for statements which are those of the author and
clearly not made on behalf of BMT ARGOSS.