[Tex-nl] WYSIWYG(M) LaTeX editors

Wilfred Zegwaard wilfred.zegwaard at gmail.com
Fri Aug 5 07:58:10 CEST 2011

Hallo allemaal,

Ik heb zelf een tijdje LyX gebruikt, gewoon om te proberen. Op zich is
het werken ermee best prettig. Wat me uiteindelijk nogal stoorde aan het
pakket is dat er nogal wat problemen waren om PDF te maken. Dat had iets
te maken met andere TeX programma's. Je zou verwachten van LyX dat het
daar goed mee werkt, ik kreeg het niet voor elkaar. Maar ik spreek
misschien voor mijn beurt, 't is inmiddels vijf jaar geleden dat ik er
echt iets mee gedaan heb en het was een Windows versie.
Ik blijf gewoon maar weer bij Emacs + TeX. Dat werkt het beste vind ik.

Groeten,

Wilfred (de andere)