[Tex-nl] font

Diederick C. Niehorster dcnieho at gmail.com
Tue Jun 21 05:05:25 CEST 2011

Beste Wim,

Ik denk dat dat wel had moeten werken. Vraag het anders even op de
xetex lijst, de ontwikkelaar van het pakket loopt daar rond:
<xetex at tug.org>. Ook zie ik net dat ik mijn systeem een erg oude
versie heb, uit 2009, ondanks dat mijn TeXLive 2010 volledig
up-to-date is. Dus misschien dat je ergens (via de auteur) een
up-to-date versie moet vinden. Het is natuurlijk ook fijn als je
eventuele bugs die je tegenkomt ook op de lijst daar meld!

Bedankt,
Diederick