[Tex-nl] OFF-topic: degelijk LaTeX-boek anno 2011

Frans Goddijn frans at goddijn.com
Wed Mar 16 09:27:11 CET 2011

Er zijn twee recente LaTeX manuals, geschreven door Herbert Voss:

Typesetting Tables with LaTeX
http://www.uit.co.uk/BK-TTWL/HomePage

Typesetting Mathematics with LaTeX
http://www.uit.co.uk/BK-TMWL/HomePage

Nog geen 'alomvattende' boeken maar er is wel beweging kennelijk.

De Maps-redactie van de NTG is van plan recensies van beide boeken te plaatsen en ik heb Koen gevraagd of hij die wil verzorgen... dan heeft hij alvast twee manuals en lezen wij straks wat hij ervan vindt!

Groet,

Frans