[Tex-nl] OFF-topic: degelijk LaTeX-boek anno 2011

Pander pander at users.sourceforge.net
Wed Mar 16 09:37:11 CET 2011

On 2011-03-16 09:27, Frans Goddijn wrote:
> Er zijn twee recente LaTeX manuals, geschreven door Herbert Voss:
>
> Typesetting Tables with LaTeX
> http://www.uit.co.uk/BK-TTWL/HomePage

Geeft deze duidelijke uitleg over gebruik van cellen die meerdere regels
in beslag nemen?

Ik kreeg gisteren namelijk /op mijn kop/ voor het gebruik van multirow
package alhier:

https://groups.google.com/group/comp.text.tex/browse_frm/thread/c608ef4cc68c927f#
terwijl het alternatief niet echt gebruiksvriendelijk is.

Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Groetjes,

Pander