[Tex-nl] NTG bijeenkomst 6 oktober a.s. in Groningen

Pander pander at users.sourceforge.net
Wed Oct 5 12:29:00 CEST 2011

Hallo allemaal,

Ik kan er helaas niet bij zijn. Wel zou ik graag dit met jullie willen
delen. Drie open source OTF math fonts:

https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/XITS
/usr/local/texlive/2011/texmf-dist/fonts/opentype/public/xits/
laatste versie xits-math.otf is van 18 september, zie
  https://github.com/khaledhosny/xits-math
(update komt uiteindelijk automatisch in TeX Live)

https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Asana-Math
usr/local/texlive/2011/texmf-dist/fonts/opentype/public/Asana-Math/
laatste versie Asana-Math.otf is van vier oktober, zie
  http://www.ctan.org/tex-archive/fonts/Asana-Math/
(update komt uiteindelijk automatisch in TeX Live)

https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Latin_Modern
/usr/local/texlive/2011/texmf-dist/fonts/opentype/public/lm
beta versie lmmath-regular.otf zie
  http://www.gust.org.pl/projects/e-foundry/lm-math/download
(als iemand contacten heeft, vraag of ze 'm aan CTAN en vervolgens aan
TeX Live toevoegen)

Groetjes,

Pander