[Tex-nl] vraagje

Piet van Oostrum piet at vanoostrum.org
Thu Oct 6 10:59:12 CEST 2011

Dirk Van Heule wrote:

 > Hallo,
 >
 > Voor mijn presentaties gebruik ik LaTeX beamer en Acrobat reader.  Nu
 > kom je soms in lokalen waar de projector is opgehangen en daardoor
 > ook de borden verlicht.  Bestaat er zoiets als een B-knop (zoals bij
 > powerpoint) om een zwarte slide te projecteren of moet ik een zwarte
 > slide aanmaken in beamer ?

Hallo vanuit de NTG bijeenkomst in Groningen.

Je kunt bij Preferences onder Accesibility kiezen voor 'Replace Document Colors'. Dan kun je zelf de kleuren kiezen voor achtergrond en de (zwarte) tekst/lijnen.

Met hartelijke groeten,
--
Piet van Oostrum <piet at vanoostrum.org>
WWW: http://pietvanoostrum.com/