[Tex-nl] NTG bijeenkomst 6 oktober a.s. in Groningen

Nicolaas J.I. Mars N.J.I.Mars at rug.nl
Mon Oct 10 12:01:14 CEST 2011

Beste Willy,

Op de geslaagde TeX-bijeenkomst vorige week, hoorde ik dat leden van NTG een
DVD met TeXLive 2011 zouden hebben moeten ontvangen. Ik heb die DVD niet
ontvangen, en meen wel lid te zijn. Zou het mogelijk zijn mij alsnog die DVD
toe te sturen?  Bij voorbaat dank.

Mijn huisdares: N.J.I. Mars
de Ackeren 16
9363 HD  MARUM