[Tex-nl] FW: TeXnicCenter

j.m.bessem j.m.bessem at hccnet.nl
Wed Oct 26 00:02:12 CEST 2011

> Ik gebruik TXC uit proTEXt uit TEX Collection 2011.
>
> Daarin heb ik een groot ledenbestand, dat ik via \input in verschillende
> programma’s in verschillende folders wil kunnen gebruiken zonder naar elke
> folder het ledenbestand te moeten kopiëren. Ik meen dat dat mogelijk moet
> zijn, maar kan nergens vinden hoe dat dan moet. Wie weet daar een antwoord
> op?
In een .tex bestand voor het vervaardigen van een gerichte mailing staat de
volgende regel:

\InputIfFileExists{MyletterNUT-30-09-2011}{}{MyletterNUT-30-09-2011 is niet
te vinden}

In Myletterenz. staan adres gegevens van leden. Deze file staat ergens; kan
automatisch gezocht worden naar deze file zonder het hele pad aan te geven?