[Tex-nl] Tekstbreedte Fancyheadings

Bert Verwoerd bert.verwoerd at gmail.com
Wed Apr 11 22:10:27 CEST 2012

Hallo Allemaal,

Bedankt voor de hulp, ik ben er nog niet helemaal uit. Ik heb iets werkend
maar nog niet helemaal naar mijn zin. Nu heb ik met het pakket `lscape' de
gewenste figuren (incl. caption) in de bijlage gedraaid. Het formaat van de
pagina kan ik aanpassen, maar de breedte van het tekstveld is mij nog niet
gelukt. Nu laat ik het maar zo, allemaal bedankt voor de moeite.

Groet,

Bert Verwoerd