[Tex-nl] Tekstbreedte Fancyheadings

Piet van Oostrum piet at vanoostrum.org
Wed Apr 11 23:32:20 CEST 2012

Bert Verwoerd wrote:

 > Hallo Allemaal,
 >
 > Bedankt voor de hulp, ik ben er nog niet helemaal uit. Ik heb iets
 > werkend maar nog niet helemaal naar mijn zin. Nu heb ik met het
 > pakket `lscape' de gewenste figuren (incl. caption) in de bijlage
 > gedraaid. Het formaat van de pagina kan ik aanpassen, maar de breedte
 > van het tekstveld is mij nog niet gelukt. Nu laat ik het maar zo,
 > allemaal bedankt voor de moeite.

Wybo heeft je het geometry package aanbevolen als ik me goed herinner. In het het bijzonder heeft dit package de commando's \newgeometry{textwidth=xxxxcm,textheight=yyycm} en \restoregeometry. Hiermee zou het toch moeten lukken. Omdat je in de subject-regel refereert naar fancyheadings (oude naam!): als je de headers mee wilt aanpassen gebruik dan \headwidth=\textwidth nadat je de tekstbreedte verandert. Of in LaTeX stijl: \setlength{\headwidth}{\textwidth}

--
Piet van Oostrum <piet at vanoostrum.org>
WWW: http://pietvanoostrum.com/