[Tex-nl] Extra pagina

Piet van Oostrum piet at vanoostrum.org
Thu Feb 2 16:37:40 CET 2012

Jan Geenen wrote:

 > Dag allemaal,
 >
 > het is duidelijk dat deze manier van discussieeren niet bijdraagt aan
 > de oplossing van mijn probleem. Het leidt tot irritatie en daar heb
 > ik geen behoefte aan. Ik stop er dan ook mee.

Hallo Jan,

Van mijn kant geen irritatie. Alleen kunnen wij zonder informatie het probleem niet oplossen. Het probleem wordt veroorzaakt door jouw document en dat hebben wij niet. Ik kan me wel voorstellen dat het irritatie opwekt als je een onvolledig probleem voorgelegd krijgt zonder de essentiële onderdelen ervan.

Met hartelijke groeten,
--
Piet van Oostrum <piet at vanoostrum.org>
WWW: http://pietvanoostrum.com/