[Tex-nl] PDF met 'klik'-licentie

Koen Wybo koen.wybo at telenet.be
Tue Jan 24 22:14:08 CET 2012

Graag had ik wat van mijn cursussen op het www geplaatst. Dit onder een
gnu/gpl of creative commons-licentie (ben er nog niet uit welke van de
twee).
In de cursussen neem ik de licentievoorwaarden op maar ik vroeg mij af
of het ook mogelijk is om een soort van 'klik'-licentievenster in een
pdf te stoppen. Als men de pdf opent dan zou je een venster zien
verschijnen met de licentie erin en onderaan een `Akkoord'-knopje. Pas
als je akkoord gaat, krijg je de inhoud te zien.
Is dit mogelijk met LaTeX of eventueel met een derde-partij-programma
dat werkt onder linux?

Koen