[Tex-nl] Extra pagina in .pdf document

Jan Geenen geenenjw at planet.nl
Sun Jan 29 13:00:28 CET 2012

Hallo Wilfred,
Hier een poging van een minimaal voorbeeld.

Einde van hoofdstuk 20
272	KAPITEL 20. SARRAZIN INTERVIEW: KLASSE STATT MASSE (Dit is de kopstekst)
Diejenigen, die sich nicht in die deutsche Gesellschaft integrie- ren wollten oder ko ̈nnten ha ̈tte man besser drauszen gelassen. (Focus 11.06.2005)

nieuwe pagina
273 (paginanummer)
Michael Mannheimer (de enige twee woorden op deze pagina)
de pagina is verder leeg

automatische blanco pagina

nieuwe pagina
274	KAPITEL 20. SARRAZIN INTERVIEW: KLASSE STATT MASSE (kopregel)
deze pagina is  verder leeg

begin van nieuw hoodfstuk
Kapitel 21

Ik heb memman.pdf gekopieerd en vluchtig bekeken. Een groot naslagwerk.

Groeten

Jan