[Tex-nl] Extra pagina in .pdf document

Ernst van der Storm evdstorm at xs4all.nl
Sun Jan 29 14:55:32 CET 2012

Dag Jan, Wilfred,

Ik kan jullie 'gesprek' niet volgen :-( ontbreken er TeX-bijlages in de
ingesloten e-mail voor 'gewone lezers' van jullie gesprek)?

Het minimale voorbeeld (in de e-mail zoals ik die ontvangen heb, zie de bijlage)
bevat geen (voor mij herkenbare) TeX-commando's.

Groet,                  Ernst van der Storm.