[Tex-nl] Extra pagina in .pdf document

Jan Geenen geenenjw at planet.nl
Mon Jan 30 11:53:51 CET 2012

Dag allemaal

Volgens de netiqette mag ik geen bijlagen meesturen. Ik heb daarom geprobeerd om mijn probleem zo goed mogelijk te beschrijven. Jammer dat dat onvoldoende gelukt is.

Voor jullie nog het volgende: ieder hoofdstuk is een aparte .tex file. Het samenstellen van het .pdf document wordt gestuurd door een apart .tex document. Ik denk dat jullie vraag naar alleen het .tex bestand onvoldoende is.

In Dropbox heb ik zowel het stuurprogramma als het aparte hoofdstuk met de volgende url's ter beschikking gesteld.

Url apart hoofdstuk: http://dl.dropbox.com/u/53178459/interviewSarrazin%20copy.tex
Url stuurprogramma: http://dl.dropbox.com/u/53178459/De%20politieke%20kaste%20copy.tex

M.vr.gr.

Jan