[Tex-nl] Android versie van (La)TeX?

Johan Wevers johanw at vulcan.xs4all.nl
Mon Mar 12 01:27:45 CET 2012

Hallo,

Ik heb recent een Android tablet aangeschaft, en vroeg me af of er een
LaTeX implementatie voor dat platform bestaat. Ik kom in Google alleen
VerbTeX vinden (http://www.verbosus.com/android-latex-editor.html), maar
dat is een soort service waar je je document moet uploaden waarna het op
een server gecompiled wordt, en dat systeem kent erg veel beperkingen.
Ik zoek een gewone offline oplossing. Aangezien ik LaTeX al op een 286
draaide (al gaf die wel vaak een memory exceeded error als ik er GnuPlot
3-D grafieken induwde) moet die tablet dat toch zeker aankunnen qua
processor power en geheugen.

--
ir. J.C.A. Wevers
PGP/GPG public keys at http://www.xs4all.nl/~johanw/pgpkeys.html