[Tex-nl] Hoe kan XeLaTaX een apostrophe of single quote tonen?

Hans Hagen pragma at wxs.nl
Tue Mar 20 22:31:06 CET 2012

On 20-3-2012 21:46, Pander wrote:

> Gezien en je beide voorstellen geprobeerd maar werken beide niet. Er
> verschijnt dan helemaal niets. :( Zijn er alternatieven? Moet ik een
> minimaal voorbeeld aanleveren?

Ik heb geen flauw benul hoe je latex of xetex configureert maar
misschien dat er een partiele remapping op traditionele tex font
handling plaatsvindt (-- en --- vallen daar ook onder).

Hans

                                           Hans Hagen | PRAGMA ADE
               Ridderstraat 27 | 8061 GH Hasselt | The Netherlands
     tel: 038 477 53 69 | voip: 087 875 68 74 | www.pragma-ade.com